Reklamace a vrácení zboží
Reklamační řád
Odpovídáme za vady, které má zboží při dodání a které se projeví v následujících 24 měsících. Avšak neneseme zodpovědnost za nově vzniklé vady, především pokud vznikly nevhodným používáním výrobku. Pokud se jedná o zboží z kategorie „2. jakosti„, tak neodpovídáme za opotřebení a mírné vady, které produkt již vykazoval na začátku.
Je také nutné dodržovat pokyny, které jsou u jednotlivých produktů uvedeny na našich stránkách, především jde o teplotní výdrž použitých materiálů.
Jak reklamovat či vrátit zboží?
Pokud chcete zboží vrátit v zákonné lhůtě 14 dní nebo chcete uplatnit reklamaci, tak nám dejte co nejdříve vědět pomocí e-mailu na adresu info@lettynox.cz. Do předmětu zprávy uveďte číslo objednávky a stručně popište váš důvod vrácení či reklamace a zboží pečlivě zabalte a pošlete nám jej jedním z následujících způsobů:
Zásilkovna
Balíček pošlete pomocí aplikace Zásilkovna bez dobírky a ceny, doklad o zaplacení dopravy nám následně pošlete na e-mail info@lettynox.cz, náklady vám v případě reklamace (u vrácení zboží platí dopravu kupující) proplatíme.
Z-Box
Rostěnice-Zvonovice 16
682 01
Rostěnice-Zvonovice
Příjemce:
Tereza Červinková
info@lettynox.cz
728 629 789
Česká Pošta
Balíček pošlete jako doporučený dopis na následující adresu, bez dobírky. Doklad o zaplacení dopravy nám následně pošlete na e-mail info@lettynox.cz, náklady vám v případě reklamace (u vrácení zboží platí dopravu kupující) proplatíme.
Tereza Červinková
Rostěnice 172
Rostěnice-Zvonovice 682 01
Česká republika