Reklamace a vrácení zboží

Reklamační řád

Odpovídáme za vady, které má zboží při dodání a které se projeví v následujících 24 měsících. Avšak neneseme zodpovědnost za nově vzniklé vady, především pokud vznikly nevhodným používáním výrobku. Pokud se jedná o zboží z kategorie „2. jakosti„, tak neodpovídáme za opotřebení a mírné vady, které produkt již vykazoval na začátku.

Je také nutné dodržovat pokyny, které jsou u jednotlivých produktů uvedeny na našich stránkách, především jde o teplotní výdrž použitých materiálů.

Jak reklamovat či vrátit zboží?

Pokud chcete zboží vrátit v zákonné lhůtě 14 dní nebo chcete uplatnit reklamaci, tak nám dejte co nejdříve vědět pomocí e-mailu na adresu info@lettynox.cz. Do předmětu zprávy uveďte číslo objednávky a stručně popište váš důvod vrácení či reklamace a zboží pečlivě zabalte a pošlete nám jej jedním z následujících způsobů:

Zásilkovna

Balíček pošlete pomocí aplikace Zásilkovna bez dobírky a ceny, doklad o zaplacení dopravy nám následně pošlete na e-mail info@lettynox.cz, náklady vám v případě reklamace (u vrácení zboží platí dopravu kupující) proplatíme.

Z-Box

Rostěnice-Zvonovice 16
682 01
Rostěnice-Zvonovice

Příjemce:

Tereza Červinková
info@lettynox.cz
728 629 789

Česká Pošta

Balíček pošlete jako doporučený dopis na následující adresu, bez dobírky. Doklad o zaplacení dopravy nám následně pošlete na e-mail info@lettynox.cz, náklady vám v případě reklamace (u vrácení zboží platí dopravu kupující) proplatíme.

Tereza Červinková
Rostěnice 172
Rostěnice-Zvonovice 682 01
Česká republika